Menu

ONZE EXPERT


Hanneke
Kennes

Hanneke Kennes

Hanneke Kennes integreert in haar aanpak van leiderschapsvraagstukken 10 jaar ervaring als internationaal customer service manager bij een Amerikaanse multinational en 8 jaar ervaring als trainer & coach Evidence Based leiderschap.  Haar favoriete thema is hoe je met leiderschap specifiek gewenst gedrag in een team of een organisatie kunt stimuleren. 

Hanneke studeerde Oost-Europese talen en culturen aan de KUL en vulde deze aan met een GAS Bedrijfskunde aan de UA.  Tijdens de 8 jaar als trainer/coach bij een Evidence-based bureau in leiderschap, bestudeerde ze de bestaande onderzoeken rond leiderschap, motivatie & gedrag.

Hanneke gaf leiderschapstrainingen bij grote bedrijven (Umicore, Agfa Gevaert, Rockwool) en begeleidde gedragsprojecten bij multinationals en bij KMO’s.  Ze is een sparring partner die luistert, onderzoekt en meedenkt met de klant om diens doel te bereiken.  

AL ONZE EXPERTS